Sunday, December 26, 2010

3 Trainee Last Day di Kolej






Jumaat 24 Dec 2010.
Ptg ni kami (saya dan sorg staff Ayu) agak muram dan sedih sedikit kerana bakal kehilangan kawan-kawan atau bg diriku spt adik-adik atau spt anak-anak (mereka sebaya anak-anak sedara saya) yg banyak juga mengajar saya tentang IT. Mereka bertiga (Huda, Marina da S.Hajar) ni trainee di bahagian IT sebagai tenaga pengajar. Mereka drpd CIAST training di kolej TAFE lbh krg 6 bulan (rasanya) hehe saya pun lupa laa..Sorry....

 Kebetulan selama mereka training, mereka tinggal di hostel ni, tu yg agak rapat juga dgn ku.  Sedih juga lah dgn berakhirnya kisah mereka di kolej ini.. Nak buat mcm mn pelajar akan dtg dan pergi silih berganti... hanya yg tinggal ialah kenangan suka duka bersama mereka.Sempat juga mereka memberi hadiah kpd saya. TQVM Huda, Marina dan Hajar.

Saya doakan  semoga mereka bertiga success dgn kerjaya mereka di luar sana...danmudah-mudahan mereka tak lupakan kami di sini. Bye Huda, Marina n Hajar.. kalau ada masa sila lah dtg ke tempat kami ini...

Si Ayu ni yg kesian nya, skrg student kolej sedang bercuti, dia ni pekerja TAFE spt saya juga, dia tinggal di hostel... tingal sorg2 sehingga cukup tahun ni... kesian... kesian....Jgn bersedih Ayu nanti akak temankan Ayu k...

No comments:

Post a Comment